Få känna harmoni

Av en oviktig anledning var jag otroligt arg, irriterad, och uppstressad efter jobbet, så i sista sekund bestämde jag mig för att gå till gymmet - trots att det inte var tanken från början.

När jag blir stressad så får jag lite svårt att andas, som i sin tur leder till ännu mera stress - en ond cirkel. När jag går till gymmet får jag fokusera på annat, ta ut mig tills jag är helt slut och när jag går därifrån är det som om jag har en ny uppsättning lungor.
Jag går därifrån helt tung i kroppen men ändå går jag som på moln. Bäst av allt är att jag andas djupa, friska andetag och bara känner harmoni.

Workoutlogen har redan blivit en favorit, den rekommenderas starkt! 



Trots svett, farande och flängande så var håret intakt efter passet och vågorna  fanns kvar. Såg inte alls ut som att det skulle klara sig, glad att jag slapp se ut som ett fågelbo i skallen.

Kommentera här: