Inte så stark som jag verkar.

Jag har aldrig varit så nöjd med mig själv, min kropp och mina prestationer som jag är nu - nästan 20 år fyllda.
 
Och lika gärna som jag vill vara den på alla motiverande före-och efterbilder, lika gärna vill jag inte ha några före-bilder alls. Om ni förstår vad jag menar? Jag vill inte gärna tänka att jag någonsin varit ohälsosam eller inte så vältränad som jag är nu.
 
 
Jag säger det till mig själv hela tiden och andra säger det till mig - jag har faktiskt aldrig varit tjock, eller överviktig för den delen. Jag var riktigt knubbig som bebis, som höll i sig som barn och fram till högstadiet hade jag lite babyhull som jag så småningom växte ifrån. En period på gymnasiet var väl inte så kul heller, men ja. Kroppen ser ju dock lite olika ut om den består av t.ex 56kg fett kontra 56kg muskler.
 
Alla har ju haft en tid när dom vägt som mest, som sagt så har jag aldrig varit överviktig men jag har också haft en period där jag vägt "som mest". Haha, vettigt det låter.. Idag har jag mindre fett, mer muskler och ligger på en stadig vikt vilket gör en enorm skillnad, har så mycket plattare mage, mindre "bulliga" armar osv. idag, än jag hade då.
 
Vill egentligen bara njuta av nuet och det jag åstadkommit, men vill inte ha bilder eller minnen som påminner mig om förr.
 
Söt bild - sommaren 2011. Finns så mycket värre bilder.
 
Åh, skulle helst bara radera alla bilder från typ bl.a. 2011, mår så psykiskt dåligt.
 
MEN, från och med nu blickar vi framåt och jag ska bara bli bättre. Ibland måste man få prata av sig.

Kommentera här: