Ny leverans

Idag var jag och hämtade ut ett paket från Fitnessguru, beställde lite smått och gott den här gången. Jag blev glatt överraskad över leveranstiden, klickade hem det på söndagskvällen och det var framme på tidig tisdagseftermiddag! 
 
Bjuder på urusla mobilbilder med värdelöst ljus !
 
 
Det var först tänkt att jag bara skulle beställa en 'workout log' eftersom jag älskar hur dom är utformade. Min tidigare kalender var också bra, men man skrev inte upp passen på samma sätt i den och så var datumen 'redan satta'. Tränar jag 4 dagar i veckan så går liksom halva boken till spillo. I den här skriver du reps och set osv, du fyller i datumen själv dessutom så du har 200 sidor att använda utan att några går till spillo!
 
 
Beställde även hem några portionspåsar av 'one whey' och 'one whey isolate' för att se vilken jag gillar bäst (beställde 5 olika men hann tjuvsmaka på ananasen innan jag fotade...). Chocolate Hazelnut som jag har nu är god men verkligen i sötaste laget, så ska testa några fler och berätta för er var jag tycker. Har redan testat Mint Chocolate, den är också söt - men den smakar ju after eight så det är helt okej med sötman då! 
 
Jag ÄLSKAR förresten att handla från fitnessguru, man får liksom alltid med någon bonusprodukt. Den här gången fick jag med de kalorifria nudlarna 'Fitnessnoodles' som jag velat testa ett tag - värde 29 spänn! Återkommer med recension !

Kommentarer:

1 Freedomtravel:

Men alltså, kalorifria nudlar, vad innehåller de då...? Lite nyfiken och undrande bara...

Svar: På fitnessgurus hemsida skriver dom bl.a. såhär:"Nudlarna består enbart av den vattenlösliga fibern glukomannan (från konjaku-roten) samt kalcium och passar utmärkt för dig som vill äta dig mätt utan onödiga kalorier eller kolhydrater.
+ Helt fria från kolhydrater, fett och laktos
+ Mättande men kalorifria
+ Absorberar lätt smaker från kryddor, såser och liknande

Konjaku-roten har ätits i Asien i tusentals år och är naturligt fri från kalorier, kolhydrater, fett och tillsatser samtidigt som den har ett högt fiberinnehåll vilket bidrar till naturlig mättnad utan blodsockerpåverkan."

Alltså ingen smaksensation i sig, men dom är bra om man vill hålla nere kolhydratsintaget :)

Johanna

Kommentera här: